- Over Gelabeld.nl
- Betaalmethoden
- Verzending & Retourneren
- Klachtenafhandeling
- Algemene voorwaarden
- Privacybeleid & Cookies
Verzending & Retourneren
Verzending via DHL
Voor het verzenden van de bestellingen bij Gelabeld.nl maken wij gebruik van de diensten van DHL. Als vervoerder van (zakelijke) pakketten is DHL één van de meest betrouwbare partijen in Nederland, of het nu gaat om een snelle levering als het netjes en onbeschadigd afleveren van pakketten.
Zodra uw bestelling door ons verzonden is dan zal deze normaal gesproken de volgende werkdag bij u bezorgd worden. Dit geldt voor zendingen binnen Nederland, en ook in de meeste gevallen voor zendingen naar België. In de drukkere perioden zoals rondom de feestdagen kan het zijn dat de levering van uw bestelling iets langer duurt dan normaal, toch zal dit in de meeste gevallen niet meer dan één dag extra zijn.
Om de zending met uw bestelling te kunnen volgen zal er altijd een email met een track&trace link naar u verzonden worden. Via deze link gaat u naar de online omgeving van DHL waar precies te zien is waar het pakket zich op dat moment bevindt en wanneer u de bezorging precies verwachten kunt. Heeft u geen email met een track&trace link ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice want mogelijk is uw e-mailadres niet goed ingevoerd.
Retourneren van uw bestelling
Heeft u een verkeerd product ontvangen? Is er iets defect gekeverd? Of heeft u het bestelde product toch niet nodig? Wat de reden ook is, voor het retourneren van uw bestelling hanteren wij ruime en soepele retourvoorwaarden.
U heeft na ontvangst van 14 dagen om de bestelling te annuleren en deze retour aan te melden. Na het aanmelden van de retourzending heeft u vervolgens 14 dagen de tijd om het product naar ons terug te sturen.
Zodra wij de retourzending in ons magazijn ontvangen hebben zullen wij zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen, het volledige orderbedrag inclusief de eventueel betaalde verzendkosten aan u terugbetalen.
Denkt u eraan het pakket voldoende te frankeren zodra u deze naar ons terugstuurt? De kosten voor retourzending zijn voor uw rekening, en ongefrankeerde pakketten worden door ons niet geaccepteerd.
Om uw bestelling te retourneren willen wij u vragen de volgende stappen te doorlopen:
Heeft u een account aangemaakt?
- Log in op uw account en selecteer de bestelling met het artikel dat u wilt retourneren.
- In het overzicht van de bestelling ziet u de optie “Artikelen retourneren” staan, dit dient u te selecteren.
- Volg alle stappen in het proces waardoor de retourzending wordt aangemaakt.
- Verpak het te retourneren artikel goed en voeg het document wat u aangemaakt heeft in het pakket.
- Zorg ervoor dat het pakket voldoende gefrankeerd naar ons magazijn gestuurd wordt. De verzendkosten voor het retourneren worden door ons aan u terugbetaald.
- Breng het pakket naar een afgiftepunt van de pakketdienst waarvoor u gekozen heeft.
Heeft u geen account aangemaakt?
- Stuur een e-mail naar [email protected] om de retourzending aan te melden. Vermeld in de e-mail goed welk artikel en het aantal dat u retourneren wilt.
- Onze klantenservice zal de retourzending aanmaken en hiervan ontvangt u een e-mail met daarin alle informatie omtrent de retourzending.
- Verpak het te retourneren artikel goed en voeg het document wat u aangemaakt heeft in het pakket.
- Zorg ervoor dat het pakket voldoende gefrankeerd naar ons magazijn gestuurd wordt. De verzendkosten voor het retourneren worden door ons aan u terugbetaald.
- Breng het pakket naar een afgiftepunt van de pakketdienst waarvoor u gekozen heeft.
In alle gevallen zal de retourzending binnen 5 werkdagen nadat het pakket in ons magazijn ontvangen is verwerkt en afgehandeld worden.